Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: config.lt
Data: 2009-12-04 16:47:34
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:hfahov$58i$1@trimpas.omnitel.net...
> palaikau nuomone, kad kai kurie musu verslininkai nori uzsidirbti is
> vienos prekes tiek, kad uztektu menesi gyventi. Zinome ne visi ir
> nevisada, bet tikrintis reikia pastoviai.

tiesiog ne visiems uztenka smegenu skatinti vartojima. Nes tam reik rupintis
vartotojais. Tikram lietuviui norisi numelzt ir sunaikint artima savo.
Litwin- xam, polak - pan. Yra tiesos, litofcu sudirzusios ir grubios
smegenys ir stora oda. Cia gal nuo klimato? :)

Pratesiu Ginto istorijas. Kai 2005m. sau atsivariau pagyvenusia audine is
Diuseldorfo ir nezinojau magnetolos kodo, audi.lt uzgiedojo 70 lt
o audi.com sureagavo i uzpildyta forma ju saite ir nuleido ta koda is
virsaus i audi.lt  Gavau nuskanuot ir emailu nusiust masinos pirkimo doka i
Vilniaus opisa, atgal man atejo kodukas. FOR FREE