Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-12-03 15:03:50
Grubiai, jei bus pritempiamas prekiu nomenklaturos kodas 9015 80 11 90 bus
3.7% muitas;
PN kodas 9025 80 40 90 - muitas 3,2%.
Tingiu gilintis, kuris cia labiau tiktu, gamintojas dazniausiai pats nurodo
koda.
Muitus mazina (panaikina) prekybiniai susitarimai tarp ES ir treciosios
salies ir tuo pagrindu isduoti sertifikatai.