Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-03 15:02:17
Taip ir nesupratau ar Jus teigiate, kad neveikia nes bandete. Ar Jus manote,
kad neveiks nes taip raso gamintojas, beje kalbedamas ne apie pati sensoriu
(mikroschema) bet apie dezute kurioje viskas sumontuota. Pilnai tikiu, kad
prie -20 ir zemesniu temperaturu gali imti trukti sroves is paprastu
elementu.
Kaip sakiau, biskuti domiuosi skaitmeniniu temperaturiniu sensoriu srityje.
Paprastai tai buna mazyte mikroschema dirbanti i2c protokolu ir kaip kol kas
man dar neteko susidurti su tokia maza matavimo temperatura. Tikslumas -
taip, buna ivairus, daznai priklauso net ne nuo paties sensoriaus bet nuo
schemos kur jis panaudotas.
Beje, susilpnejus bateriju srovei gali pablogeti rysys su bazine stotimi.