Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: Blinda
Data: 2009-12-03 11:16:48
Kai nusipirkau, tai vidinis balsas sake, kad gryba pjaunu su tokiais
pirkiniais (nors ir uz dar racionalia kaina, o aparatas turi daug bajeriu),
nes tikrai dabar paprasciau ir tiksliau savo prognoziu poreiki patenkinti
atsivertus internetines prognozes.... Ten ir dar kitu pliusu yra, gali
paziureti kokios prognozes pvz.: mieste i kuri galvoji vykti ir pan.