Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-03 09:37:07
Man atrodo, kad ta pati Preda, savo apyausrio laikais pardavinejo vokiskas
meteostoteles ir jos tekainavo 120 usd. Bl... kaip buvau "maloniai"
nustebintas,kad tai per sunkus pirkinys mano kisenei, kai jau susiruosiau
kazka isigyt. Isvazinejau visas parduotuves Vilniuje, kurios tik prekiauja
kazkuom panasiu ir visur tekdavo nusivilt : arnba parduodami zaisliukai arba
kainos tokios ,kad plaukai siausiasi.Teko atsigrezt i uzjurius ir uz 200 usd
pasiimt nie kuom neblogesni aparata.