Tema: Re: Akumuliacine talpa?
Autorius: 1wd
Data: 2009-12-10 14:31:53
Nu taip, 200 m2 ploto naudoju 1000 litru akumuliacine ir 17-32 kW atmosą.
Tai jauciu , kad 2000 litru akumuliacinė tikrai butų labai gerai ir ne per
daug. Jeigu butu 3000 litrų akumuliacine, tai jau manau reiketu min 40 kW
peciaus.
O isipletimo talpa pas mane dabar 160 litru, tai irgi jaučiu, kad reiketu
min 200 litru, nes slėgis dabar dar daugokai kinta (mazdaug nuo 1 bar, kai
sistema shalta iki 2,7 bar kai 90 laipsniu).