Tema: Re: Akumuliacine talpa?
Autorius: 1wd
Data: 2009-12-09 14:01:42
Shitaa, Johnai, nu didele akumuliacine tai as pritariu, kad yra geeris.
O bet taciau is negilios praktinio naudojimo patirties esu susidares
nuomone, kad 100 - 150  litru talpa / 1 m2 shildomo ploto ko gero butu tas
praktiskai protingas optimumas.
Nu bet as ne apie tai, as norejau paklausti ar paskaiciavai kokio
ishsiplėtimo indo reiketu, jeigu 10 000 litru akumuliuosi ?  Nes su slegiuu
keitimusi tai atsargiai manau reiketu elgtis tokiu atveju.