Tema: Re: Akumuliacine talpa?
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-30 15:03:52
ziuriu, neisikirtai :)
Grindinis sildymas - sildymo vamzdelis ibetonuotas i grindis. Pagal reikalavimus betono stris turi buti toks, kad virs vamzdelio butu min 3-4 cm. Vidutiniskai gaunasi apie 7 cm (bent pas mane) betono sluoksnis. Taigi, jei pas tave sildomo grinidnio ploto yra 100 kv.m tai betono, kuri sildysi turis bus 7 kub.m. Tai va tuos 7 kub.m. isildai iki kokiu +35-40 laispniu ir jie sau vesta palaipsniui. :)

Beje, del 10 kubu akumuliacines, tai visiska nesamone, jei tikiesi kad maziau kurenti riekes. Gamtos neapgausi, silumos reikes isgauti tiek tiek yra namo siluminiai nuostoliai. Taigi cia bus tik arba pleskinsi pvz para laiko ant maksimumo, kad isildytum patalpas ir dar akumuliacine tokia uzkaitiniti (pastoviai dakraudienmas kas 3-4 val). Arba turesi pirkti galingesni katila (kas vel papildomi pinigai). Imho jokio tolko, pinigai sukisti ir efekto nebus jokio. Akumuliacine yra isprincipo tik sildymo sistemos su KKK balansavimui, t.y. palaikyti siluma trumpu laikotrapiu pvz per nakti, kai nekureni. Bet tai tikria neispres kad turesi maziau kurenti. Is praktikos statybu metu kai negyvenau praeita ziema kai temperatura buvo apie 0-5 per darbo diena atvesdavo iki kokiu +12, tai paskui kol isildydavai betona (100 kv.m.) grindinio sildymui, tai katilas pirma diena eidavo non stop temperatura pakildavo 2-3 laipsniais. Uzkrovus nakciai is ryto pakildavo dar 2-3 laipsniais. O jau kurenimo antros dienos pabaigoje katilas pradedavo issijungineti, t.y. jau silumos atidavimas pasidarydavo mazesnis nei katilas sugeba "pagaminti". Po tokio savaitgali temepartura nuo +12 pakildavo iki +20-22. Dabar kai gyvenu, tai vakarais pastoviai pakuriu imetu po pakeli briketu (10kg) plius pora dar dregnu malku (zinau kad neekonomiska). Kol salciu nera temeperatura nera maziau +21. Buvo, kad po savaitgalio buvo ilgiau nekurenta, tai teko jau vietoje 1 pakelio sukurenti 3 pakelius birketu. Sumoje sukurento kuro kiekio gaunasi tas pats. Imho su akumuliacine gausis tas pats, viena diena palinsi kaip isprotejes, kad 10 kub ikaitinti, sekancia atostogausi, trecia diena vel palinsi kaip isprotejes. Kuro sudeginsi tiek pat, ekonomijos nematau jokios, ivertinant kad uz akumuliacines talpos kaina galima susideti kondisinus su sildymu, pasistatyti kelias krosneles, pasistatayti silumos siurbli oras-oras, dyzelini katila ar dar koki velnia sumeistrauti.

T:)