Tema: Re: Akumuliacine talpa?
Autorius: John Smith
Data: 2009-11-30 15:18:23
:) gal ir neisikirtau, bet +35-40 sildomom grindim ryskai per daug

Kalba ne apie tai, kaip maziau kurenti, o kaip reciau kurenti!
Kuo didesne ir inertiskesne akumuliacine talpa tuo reciau tai reikia daryti.
Zinoma, butina atsizvelgti i silumos nuostolius tokioje akumuliacineje
talpoje.
Be kalbu katilo galingumas irgi svarbus dalykas, jis turi buti suderintas su
talpos dydziu.