Tema: Re: Q: Scott puskaukės filtrai in KNS?
Autorius: Icetom
Data: 2009-11-22 13:56:37
Kad taip visi rūpintus savo sveikata dirbant ;)
> Supratau. Na matai, aš buitiškai naudoju, tiesiog pradėjau kreipti daugiau
> dėmesio į sveikatą ir su tuo gaunasi, kad darbus kitaip dirbti. Radau
> puskaukę, mano poreikius tenkino, nusipirkau. Po to seniai pradėjo
> stumdyti visišką mėšlą ir galvojau, kad amba su filtrais bus. Na dabar jau
> gal kitaip atrodo. Įdomu tik kainos kokios bus.

Visi minėti platintojai yra profesionalai AAP srityje.  Kas liečia pačias
puskaukes, tai kiekvienas gamintojas naudoja savo sukurtą filtro tvirtinimą,
ko pasėkoje pririša prie savo produktų. Ištisinėms veido kaukėms su
standartiniu sriegiu, aišku, tai nebegalioja.
> O tarpusavyje tiekėjai palyginami kaip nors? Pagal kainas, kokybę,
> patogumą ir pan.?

Blogai supratai arba blogas vertimas. Įpakavime, taip, filtrą galima
sandėliuoti pagrinde iki 6 metų laikantis sandėliavimo sąlygų (temperatūra
ir pan.). Jei filtras specialioje vakuuminėje aliuminizuotoje pakuotėje,
tada galima pratęsti sandėliavimą ir iki 10 metų, bet ne ilgiau. Pradėjus
naudoti, 5 metus tikrai neįmanoma, nes filtruose naudojama aktyvi anglis,
gali būti sluoksnis ir dar vienos medžiagos, jei filtras yra sudėtinis. Šios
medžaigos, nori nenori, reaguoja su oru ir to proceso nesustabdysi. Jei tau
įrodinėja kitaip apie pradėtą naudoti filtrą, bėk toliau nuo tokio
konsultanto.
> Aš tai skaičiau pačioje instrukcijoje, kad praplėšus vakuminį pakelį,
> filtras geras iki 5 metų, arba kada darosi sunku pro jį kvėpuoti. Nori
> pratęsti veiklumą kažkiek - dėk priešfiltrį.

Respects
> Na iki tiek dar nepriėjom =) O su CO tai nejuokauju, netgi duobę garaže
> pirma prasipučiu prieš ten lįsdamas.

Kaina jau nuo gamintojo priklauso. Vienų vieni filtrai kiek pigesnį, kitų
kiti ir t.t. Jei daug reikia dažyti bet kokiu atveju rinkčiausi 2 klasės
filtrus. 3 klasės filtrai netvirtinami ant puskaukės ar ištisinės veido
kaukės, nes viršytų leidžiamą svorį.
> Ta prasme talpesnį? Ten rodosi yra trys dydžiai. O kainos kaip, palyginus
> su ilgaamžiškumu?

:D Patiko išsireiškimas. Jei puskaukė yra su filtrų lizdais šonuose,
nemanau, kad trukdys dažyti, ne šaudyti gi ruošiesi ;).
> Ir ar po to patogu dirbti su tais vėplio kanistrais?

Tai teisingai manai. Kam tau permokėti už "universalų" filtrą, jei tau
tereikia tik apsaugos pvz. nuo organinės kilmės junginių+dulkės. Taip pat ir
filtro svoris bus mažesnis, nei renkantis "univeralų". T.y. didesnis
komfortas dirbant.
Kaip ir pats rašei idealiausia dažymui būtų naudoti pvz. A2
filtras+priešfiltris su keičiamu filtru nuo dulkių (P2 ar P3).