Tema: Re: Q: Scott puskaukės filtrai in KNS?
Autorius: Icetom
Data: 2009-11-20 21:59:47
Gevanta ta įmonė vadinasi, kur Vilniuje priešais Ermitažo kasas.

Jei trumpai ir domina kokybiška kvėpavimo takų apsauga ir ne tik, tai:
Scott - Nota bene
MSA - BALZA ir Sabelijos prekyba
3M - nepamenu kas atstovauja, berods firma iš Panevėžio, bet turėtų ir kiti
mažmenininkai turėti.
> Gal jų pavadinimą žinai ar dar kokius galus.

Papildant. Filtrus nuo daugumos cheminių medžiagų rekomenduotina naudoti iki
6 mėn, nuo pirmo panaudojimo.  Bet yra ir kur vieną kartą tik naudoji, pvz.
nuo gyvsidabrio, CO (smalkių), dar kai kurių kitų junginių. Norint kuo
ilgiau naudoti filtrą užsiimant dažymu, geriau rinkti 2 klasės filtrus, t.y.
ant filtro turėtų būti pvz., A2, o ne A1 parašyta. A (ruda juostelė) -
reiškia organinės kilmės cheminiai junginiai, B (pilka juostelė)-
neorganinės kilmės junginiai. Dalelių filtras žymimas P2, P3 (balta
juostelė).