Tema: Re: Q: Scott puskaukės filtrai in KNS?
Autorius: krx
Data: 2009-11-20 22:58:52
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:he6sfj$asn$1@trimpas.omnitel.net...
> Gevanta ta įmonė vadinasi, kur Vilniuje priešais Ermitažo kasas.
>
> Jei trumpai ir domina kokybiška kvėpavimo takų apsauga ir ne tik, tai:
> Scott - Nota bene
> MSA - BALZA ir Sabelijos prekyba
> 3M - nepamenu kas atstovauja, berods firma iš Panevėžio, bet turėtų ir
> kiti mažmenininkai turėti.

Supratau. Na matai, aš buitiškai naudoju, tiesiog pradėjau kreipti daugiau
dėmesio į sveikatą ir su tuo gaunasi, kad darbus kitaip dirbti. Radau
puskaukę, mano poreikius tenkino, nusipirkau. Po to seniai pradėjo stumdyti
visišką mėšlą ir galvojau, kad amba su filtrais bus. Na dabar jau gal kitaip
atrodo. Įdomu tik kainos kokios bus.

O tarpusavyje tiekėjai palyginami kaip nors? Pagal kainas, kokybę, patogumą
ir pan.?

> Papildant. Filtrus nuo daugumos cheminių medžiagų rekomenduotina naudoti
> iki 6 mėn, nuo pirmo panaudojimo.

Aš tai skaičiau pačioje instrukcijoje, kad praplėšus vakuminį pakelį,
filtras geras iki 5 metų, arba kada darosi sunku pro jį kvėpuoti. Nori
pratęsti veiklumą kažkiek - dėk priešfiltrį.

> Bet yra ir kur vieną kartą tik naudoji, pvz. nuo gyvsidabrio, CO
> (smalkių), dar kai kurių kitų junginių. Norint kuo

Na iki tiek dar nepriėjom =) O su CO tai nejuokauju, netgi duobę garaže
pirma prasipučiu prieš ten lįsdamas.

> ilgiau naudoti filtrą užsiimant dažymu, geriau rinkti 2 klasės filtrus,
> t.y. ant filtro turėtų būti pvz., A2, o ne A1 parašyta.

Ta prasme talpesnį? Ten rodosi yra trys dydžiai. O kainos kaip, palyginus su
ilgaamžiškumu?
Ir ar po to patogu dirbti su tais vėplio kanistrais?

> A (ruda juostelė) - reiškia organinės kilmės cheminiai junginiai, B (pilka
> juostelė)- neorganinės kilmės junginiai. Dalelių filtras žymimas P2, P3
> (balta juostelė).

Dėl dalelių/dulkių, tai akivaizdžiai pirksiu atskirus filtrus, tam, kad
nemaišyti su chemija. Nes pirkti aukštos kokybės sudėtinį "nuo visko"
truputį gaila, jei jis užsineš nuo dulkių.