Tema: Re: Q: Scott puskaukės filtrai in KNS?
Autorius: krx
Data: 2009-11-20 21:12:56
"Mindiucha" <minda.v@gymeilas.kom> wrote in message
news:he6gc1$tel$1@trimpas.omnitel.net...
> Vilniuj perku priešais ermitažo kasas esančioj darbo rūbų parduotuvėj.

Gal jų pavadinimą žinai ar dar kokius galus.

> Ką dažai? kiek dažymo seansų užtenka filtrų?

Dažau labai retai. Tiesiog prie buities naudoju, kada dirbu su kokiais
skiedikliais, arba dulkėmis, net elementariai, kad siurbiant. Jaučiasi ant
uoslės, kad geriau ir neprisnuodini į plaučius, galvą, kraujotaką.
Analogiškai kaip su ausinėm nuo triukšmo.

Gerai atlaikė gal kokius 9 mėn, naudojant kartą kitą per savaitę. Problema
būtų priešfiltrio keitimas, rodosi kažkur buvau jų matęs, ale nepamenu. Ten
dar kategorių jų sočiai yra, nuo smulkių iki stambių. Tai reikia pasirinkti
pagal taršą, nes jei per stambi - kvėpuosi brudu, jei per smulki - greitai
užsineš. Šiaip veikia ir "pereikvotas", tik darosi su juo labai greitai
sunku kvėpuoti, nes matyt ant tiek užsinešęs, ant ant jo tiesiai
rekombinuojasi vandens garai ir tada kemšasi. Kažkiek padeda
padžiovinimas/pašildymas.