Tema: Re: URSA ir PAROC skirtumai trumpai?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-21 10:13:41
> na nebent is tokiu paskatu
Ar to mazai? Maxima norejo atidaryti Varsuvos centra prekybos centra, bet pabijojo, kad lenkai nevaikscios i maksima is tokiu paskatu. Man lenkisko produkto pirkimas irgi reiskia, kad as esu zemesnes rases zmogus. Ypac tai akis badytu sau statytame name. Man tai man. Bet vaikai auga ir jie kopijuoja savo tevus. Koks laukia ju gyvenimas, jeigu ju tevai gyvena is pasalpu? Jeigu tai nera genuose tai del savo vaiku ateities galima atsisakyti ir vertesniu dalyku