Tema: Re: URSA ir PAROC skirtumai trumpai?
Autorius: Blinda
Data: 2009-02-18 11:54:20
Abi yra vatos, bet skiriasi medziaga is ko padaryta ir atitinkamai
struktura, o nuo to savybes.
Lyginti reiketu ne tik gamintojus, bet ir konkrecius gaminius (ir vienos ir
kitos yra kietos ir minsktos bei kitokias savybes turinciu).
Man daugiau prie dusios akmens vata (Paroc, Rockwool), ji tvirtesne, maziau
seda, o ir silumines savybes truputi geresnes. Kiek pamenu maziau absorbuoja
dregme. Vien paemus i rankas abi vatas matosi akivaizdus skirtumai. Kiek
pamenu URSA gamina Rusijoje, o nuo to galimos ir kokybes kontroles bedos.