Tema: Re: URSA ir PAROC skirtumai trumpai?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-18 15:13:24
puslapis ne mano :) cia komentaras i tai, kur gaminama.
Tai ne is akmens, o modernesne nei tarybiniu laiku stiklo vata. Silumine
izoliacija siek tiek prastesne, labiau sugeria vandeni. VBS sako, kad
greiciau sukrenta,. Bet lyg ir geresni garso izoliacijos parametrai. Akmens
vata daug kietesne

Siaip daug ieskot nereikia, kad rastum visa aprasa:
http://www.ursa-lt.com/_files/Katalog_Welna_-_Litewski.pdf. Galu gale gan
issamus DUK