Tema: Re: ciuzinio issirinkimas
Autorius: vnature
Data: 2009-02-20 09:29:18
kai padvaiske pirkau liaudies meistro is kaimo pagaminta ir ju PERPARDUODAMA azuoline 200x160 lova, tai ji buvo pigiausia, paprasciausia ir tvirciausia is visu azuoliniu visam Vilniuje. Zinau ka sakau, nes ieskojau daugiau negu pusmeti. So, meistro telefono numeri man isdave tik sumokejus visa suma, uzrase ji ant cekio. BUTENT tam, kad as galeciau du 2m isilginius laikancios konstrukcijos gabalus pasikeisti i 2.20m ilgio.
Taigi jei rasiu ta ceki - parasysiu :)