Tema: Re: ciuzinio issirinkimas
Autorius: vnature
Data: 2009-02-20 09:24:46
sakai, mano porolonas+viskoe-  uz 800lt tai netaspats, kas tavo 'putupoliuretanasHR7zonu'+viskoe- uz 2250 ?
:)

taspats, tik dar patogiau nes galiu isskirti esant poreikiui ir uzvalkalai mazesni, telpa i skalbenke.
Kainos skirtuma panaudojau kelionei i Monaka, Nica ir Saint Tropeza per DE, CH, IT, FR ;)