Tema: Re: ciuzinio issirinkimas
Autorius: mukas
Data: 2009-02-20 08:24:09
nusiunciau vakar vyra i parduotuve "gyvai" paciupinet tu lateksiniu tai pvz
gemegos ciuzinius pardavinejanti pardaveja, kaip tik  labiau isgyre
spyruoklinius, jos nuomone lateksini butina vartyti kas savaite, nes va
vieni pirkejai panaudoje 3men. su retesniu vartymu apverte rado gerokai
issigulejusias vietas ties zmogaus konturu ir jos buvo supelije. Antra, kad
man vienai toki dideli ciuzini apversti be sansu ir pvz jos turimam ciuzinio
skerspjuvio gabaliuky tas lateksas pradejes jau trupeti,  o tam pavyzdukui
tik gal ~3 metai ir ant jo gi niekas nemiega... Tai va tiek pasaku ar ne
pasaku prisiklausem...