Tema: Re: ciuzinio issirinkimas
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-20 08:28:47
Turiu Lono pirkta pries kokius 5 metus.Pavadinimo nebepamenu bet kaina
kazkur buvo apie 2400 Lt.Apverciam gal koki 2 kartus per metus.Apversti
vienam sunkoka.Siaip gulisi labai patogiai.Nieks netrupa nieks blogo
nesidaro, bet daugiau lateksinio nepirkciau nes kazkoks saltas jis.Guli kaip
ant gumos gabalo.Vasara dar nieko , bet ziema dar pasikloju avies vilnos
kazkoki deki.