Tema: Re: Kaminas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-01-21 15:35:48
Tie milteliai buna ivairus.
1) SSSS kibiriukuose buna balti milteliai su keliais grudeliais melynu -
dega melsva spalva, raso, kad mesti reikia i gerai iskurenta krosni.
2) SSSS dezutese "vitaminai" supakuoti i permatomus maiselius - raodoni kaip
smulkintos plytos su trupuciu tamsiu. Butinai reikia perkirpti ir ispilti
placiai nes jei vienoj vietoj tai po kurenimo randi sukepusius, smulkini su
replemis ir atgal meti. Dega zalia liepsna su trupuciu melynos. Raso, mesti
kurenimo pradzioje.
3) Lenkijoj pikti ryskiai zali milteliai kaminams. Taip pat dega zalia
liepsna, paskui zarijos smilksta jau melyna. Raso mesti i iskurenta krosni.
4) Bulviu lupenos buna dregnos todel principe niekad nemaciau kokia spalva
jos dega ir kuomet isdziusta.

Kiekvienu atveju as sias rusis nuolat keiciu. Krosnele su stiklu todel
matosi. Krosneles viduje smalu neliko jau senai. Plytiniame kamine be ideklo
irgi svaru. Problema yra metro ilgio vamzdis nuo krosneles iki kamino. Per
sezona visada 2-3 kartus reikia valyti nes is 150mm skyle pasidaro gal kokiu
40-50mm. Niekada neuzsidega. Nezinau ka daryt kad ten nesikauptu kreozotas.
O neuzsidega del to, kad krosnele turi ugnies gaudytuva - tokia gelezi. Beje
malkos pas mane tikrai sausos, lapuotis, ne kietmedis.