Tema: Re: Kaminas
Autorius: ~Darius~
Data: 2009-01-19 14:20:27
O pas mania ir kaminas ir katilas priauga. ir didziausia beda ta kad vos
ne kas menesi dali tarp katilo ir kamino tenka gerai pravalyti, nes
pasikeitus slegiui ir atsiradus dideliam traukimui (tik uzkurus katila,
kol jis pasiekia darbinia temperatura) ima ir uzsidega susikaupe
suodziai. niekaip nesugalvoju kaip ishspresti sia problema. kaminas
visishkai naujas 1 sezonas, katilas taip pat. uzkurimo momentu si kamino
dalis ikaista kaip reikiant (girdisi metalo(ideklo) traskejimas, tipo
pleciasi, traukiasi ir t.t.)... Br... nemalonus garsas... gal kas nors
panasia problema turejote? Gal ka nors patarsite? O bulviu lupenos visai
idomus dalykas... reiks pabandyti...