Tema: Re: Kaminas
Autorius: ~Darius~
Data: 2009-01-19 15:39:09
Na jo. pzystama beda, pernai gyvenau turetamas ta pati. OPO412 katilas.
Paskutinis sh... dar pprie visa to ka pasakojai atidarius uzkrovimo
dureles pusteldavo dumu tiek, kad per visur kur tik imanoma i pirma
auksta uzpusdavo.... taip ir teko nauja kamina daryt ir katila keist ir
pamaisymo vuztuvai etc...