Tema: Re: Kaminas
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-19 14:53:42
manau problema sumazinti padetu:
1. sausos malkos - supjautos malkos iki tinkamo dregnumo isdziuna per 2 metus sukrovus jas lauke (beje patalpoje jos dar ilgiau dziuna, max ko reikia tai tik stogines malkoms)
2. min 60-70 C karsto vandens padavimas i katila (gryztamas vanduo pamaisomas su karstu is katilo ir tik tada paduodamas atgal i katila)
3. Aukstesne temperatura katilo apie +80-90
4. medinos rusis (nelabai gerai spygliuotas del saku, taip pat ir berzas, nes berzo zieve daug smalos turi)

O siaip kamino indeklas uzkurus braska visada. nes vaiksto tiek pacio katilo metalas, tiek kamino indeklas. Ar isitikines, kad pas tave uzsidega ten suodziai? Gal uzkurus reiktu greiciau uzdaryti tiesiogine trauka per kamina, kad dumas atsaltu?

T:)