Tema: Re: Rev kondicionieriai tesinys
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-19 15:11:57
Tai ten tas atitirpinimas yra ir veikia. Bet matyt jam freono truko, o gal
kokia programa nusimususi buvo. Nes vakar stebejau kaip jie atsitirpina, tai
tiesiog visas garuoja, ant stogo palikdamas didele pelke. Pasirodo dabar
airwelis jau duoda programas ir galima uzprograminti jo atitirpinimo
intervalus priklausomai nuo oro salygu.

"Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> wrote in message
| Blogai- nes tas ledas gali visiskai sulauzyti garintuvo vamzdelius. Turetu
| buti automatinis reversavimasis atitirpinimui ir, arba elektrinis
| atitirpinimas.
|
| "Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message

| >>> |

| >>> | > |