Tema: Re: Rev kondicionieriai tesinys
Autorius: Arxtc.lt
Data: 2009-01-19 13:55:53
Laba diena,

isorinius kondicionieriu blokus galima montuoti ir rusyje ir palepeje,
taciau kiekvienas atvejis yra individualus, reikia ivertinti rusio ar
palepes dydi ir pan. Jei rusys mazas, nesildomas ir be aktyvios
ventiliacijos, tai tokiu atveju ziema sildantis, rusyje bus ispuciamas
saltas oras, apsarmos rusio sienos, durys ir pan.
Galima deti palepeje, tik butina uztikrinti kad neuzsaltu kondensatas. velgi
reiketu ivertinti palepes dydi, kad vasara saldantis, netaptu tenai per
karsta ir neperkaistu isorinis blokas.

www.arxtc.lt