Tema: Re: Rev kondicionieriai tesinys
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-17 18:21:06
Papilde siandien 300 gr freono ir sake, kad sandaruma tikrino pries
paleidziant, kadangi dabar orai nekokie, jei vel apsalines, tai vasara
ieskos skyliu. Bet siap dabar sildo normaliai, neturiu prie ko prikibti, 2
aukste per paskuitines 2 paras 3 kondicionieriai isvis sudegino 14 kw/h
elektos, sakyciau neblogai. Todel manau uzpildzius 1a kondiske turetu
elektros maziau valgyti. Kaip seksis toliau parasysiu, bet toks sildymo
budas labai patogus ypatingai didelems patalpoms, kaip svetaine. Nes i
kiekviena maza kambariuka po kondiske juk nepastatysi.