Tema: Re: Rev kondicionieriai tesinys
Autorius: Zilvinas
Data: 2009-01-17 09:17:14
Taip, vesinant ant salto radiatoriaus kondensuojasi dregme ir isteka laukan.
Kai sildai, dregme negali kondensuotis lieka patalpoje. Uztat labai
kondensuojasi ant lauko bloko, nes jis sala. Todel sauseja lauko oras. :)
Turiu Daikin ftrx42, ururu sarara, jis sugeba ir isvedinti kambari, ir
dregme didint/mazinti, ir siemet prie buvusiu -24 palaikyti patalpoje +21.
Elektros uz 80-100 Lt/men. Esu nerealiai patenkintas, siemet statau i virsu
dar viena daikin kanalini ir pamirstu malkas.