Tema: Re: Kokia automatika statot ant sildomu grindu cirkuliacinio siurblio?
Autorius: bzik
Data: 2009-01-15 12:36:43
patikslinimas :) mano reguliavimas vyksta ant atsakos i grindini kolektoriu
ir rele valdomas grindinio siurbliukas. I radiatorius pumpuoja dujinio
katilo siurbliukas, kurio valdyma atlieka katilo plokste, pagal gamyklinius
nustatymus. Kadangi mano i grindis paduodamas srautas salant skiriasi ne
tiek temperatura, kiek karsto vandens porciju daznumu, reguliatoriaus
nustatymas veikia vienodai