Tema: Re: Kokia automatika statot ant sildomu grindu cirkuliacinio siurblio?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-01-15 11:43:05
O tai kaip tas veikia as neisivaizduoju...

Sakykim ateina 35 ir siurblys isijungia.... Atsala iki 30 ir jis
issijungia...

bet jeigu lauke -20 tai pas mane paduoda 50 or grizta 40... Tai iseitu kad
siurblys veikia visa laika? Juk termorele padaryta kad isijungtu kai virs
35??
O jeigu lauke 10, tai katilas sildo iki 30, tai siurblys niekada neisijungs?