Tema: Re: Kokia automatika statot ant sildomu grindu cirkuliacinio siurblio?
Autorius: sail
Data: 2009-01-15 11:08:42
Va tau ideja - tavo katile yra vidinis siurblys. Jei pastatei atskira
grindiniam sildymui, junk lygiaigreciai jau esamam katilo siurbliui, ir jie
suksis vienodu rezimu. Juos valdys katilas.

Nors mano katilas (tavo berods toks pat) sukineja ta vidini siurbli visa
laika. Tavasis ne taip pat?

As grindims atskiro siurblio neijungineju, viska varineja vienas vienintelis
katilo siurblys. Is bedos tinka.