Tema: Re: Kokia automatika statot ant sildomu grindu cirkuliacinio siurblio?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-01-15 11:37:09
Nugi tai joooo.
Bet vidinis siurblys gali suktis sildydamas boileri, tai va tada nereikia
kad suktusi grindinis.
Cia kazka protingiau reiketu: kokia nors rele kuri ziuretu kuris rezimas
voztuve ijungtas ir ar veikia katilo siurblys ir tada jau jungtu grindu
cirkuliacini.
Is kitos puses kai sustoja katilo siurblys, grindinis dar galetu biski
pasisukti....

Vat ir mastau...:)