Tema: Re: Pdf to epub
Autorius: Trolis
Data: 2014-10-14 09:59:06
2014-10-11 22:59, Caponi rašė:

> Bandziau ir naudoju. Kaip jau minejau, skenuotiem zurnalam karts nuo
> karto as ir pats naudojuosi plansetem, bet normaliem eBookam net
> mintis nekyla specializuota skaitykle iskeist i plansete. Beje, lygia
> tokios pacios nuomones is man artimos aplinkos yra ir mano zmona, ir
> uosvis - abu plansetes naudoja visokiem a-la delfiam, o knygas skaito
> skaityklese.
> Is to ka maciau ir girdejau is kitu zmoniu - pabande skaitykles ju
> atsisako tik skupus tinginiai, kurie prisisiuncia pyzdintu skenuotu
> pdf'u, pasiruost juos skaitymui patys tingi, o moket babkes uz
> [...]

Tenka nemažai skaityti įvairiausių manualųįvairiausiais formatais, tad:

1) Nupirkau seniai seniai Ipad 3 žmonai internetui browsinti. Tą ji daro
kokius 2 metus labai sėkingai, užsipildo visus bankinius opervedimus ir
visokius kitus poreikius, kuriai jų reikia
2) Aš sau nusipirkau Kindle 4 knygoms, straipsniaims internetiniams
(savinu ir send to kindle, skaitau away nuo PC).
3) Kai reikėjo skaityti PDF knygas, tada nusipirkau Kindle DX. Kai
kurias knygas varto su didelėmis problemomis, daugumą be jokių problemų.
Priklausomai nuo knygos formatavimo - gali būt ribotos ir galimybės.
Faktas kaip blynas, kad lansktumo daug mažiau negu pas kompą ar Ipad,
bet skirtingai nei Ipad nereikia kraut kas dieną. Todėl PDFams renkuosi
DX, o jeigu reikia searchinti ir daryti konspektus į kompą (evernotes),
tada irgi nesinaudoju upadu, nes tai iškrypimas ;) Uzinu savo workstationą.

Tai tiek.

Ipad yra kompas, o kompai nėra tinkami skaityt knygas. Kas su tuo
nesutinka, tai arba jie visiškai nesuopranta patys savo savijautos, arba
jie knygų neskaito.