Tema: Re: Pdf to epub
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-11 22:59:03
"news" <news@omnitel.net> wrote in message
news:m1b8pn$bgf$1@trimpas.omnitel.net...

> Laisvai - jeigu prasti draiveriai, nera GPU hardwarines akseleracijos
> teksto bei paveiksliuku scale'inimui - experiencas nebus seamless, o bus
> choppy.

Apie puslapiu vartyma ir kitokius apdorojimo procesus sneka neina, cia
sutinku, kad skirtumai tarp ivairiu irenginiu yra, tik nedrisciau
kategoriskai teigt, kad taip jau vienareiksmiskai iPad'ai aukstumoj be
konkurencijos.
O bet taciau realiai skaitydami didziaja dali laiko praleidziam ziuredami i
statini teksta (visokios puslapio vertimo ar resaizinimo animacijos bent man
yra totaliai iki lemputes), o cia jau groja vienas vienintelis dalykas -
ekranas. Teiginys, kad bet kokio stebuklingumo LCD ekranas tam tinkamas
geriau uz kokybiska eInk'a yra absoliuciai niekinis. LCD ekranai spigina i
akis, prie ryskaus isorinio apsvietimo, pvz., sauleta diena lauke,
veizejimas i juos patampa kaip minimum nekomfortiskas nepriklausomai nuo
jokiu GPU hardwariniu akseleraciju  - siu trukumu neturi nei spausdintas ant
popieriaus tekstas, nei ji imituojantis eInk ekranas.
Visokie iPadai, Tab'ai ir kita mut' geriau tik tuo atveju, jei skaitomi
skenuoti pdf'ai (tame tarpe ir spalvoti), o ne specialiai paruostos
elektronines knygos, tada taip, padeda ir didesni ekranai (skaitykliu su
didesniais nei 6" ekranais pasirinkimas yra nykstamai mazas) ir galingesni
viduriai, padedantys greiciau issididint paveiksliuka ir ji sklandziau
stumdyt.

Prie viso to dar prisideda java virtuali masina, kuri inesa savo
> trukdymus, kalbu apie garbage collector'iaus threada. Jeigu esi
> programuotojas - turetum suprasti apie ka cia as. Jeigu ne - sorry,
> belieka pasideti ant stalo irenginius ir bandyti aiskintis empiriniu budu.

Bandziau ir naudoju. Kaip jau minejau, skenuotiem zurnalam karts nuo karto
as ir pats naudojuosi plansetem, bet normaliem eBookam net mintis nekyla
specializuota skaitykle iskeist i plansete. Beje, lygia tokios pacios
nuomones is man artimos aplinkos yra ir mano zmona, ir uosvis - abu
plansetes naudoja visokiem a-la delfiam, o knygas skaito skaityklese.
Is to ka maciau ir girdejau is kitu zmoniu - pabande skaitykles ju atsisako
tik skupus tinginiai, kurie prisisiuncia pyzdintu skenuotu pdf'u, pasiruost
juos skaitymui patys tingi, o moket babkes uz sutvarkyta produkta gaila.
Tada visokie iPad'ai ir rulina :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/