Tema: Re: Pdf to epub
Autorius: amenox
Data: 2014-10-09 11:12:37
Tvarkingus pdf skaito vienodai gerai abu, kalbam apie pdf'us pagamintus "per
užpakalį", t.y. paėmiau fociką čik čik ir opa - žiūrėkit padariau ebuką,
kurį, anot tavęs, gerai skaito ipadai. Aš galvokau kad kalbam apie tai, kaip
pagaminti tvarkingus ebook, kuriuose yra tvarkingas gerai masteliuojamas
tekstas ir kuris skirtas patogiai skaityti bet kokiam devaise ir užima mažai
vietos.