Tema: Re: Pdf to epub
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-09 11:37:12
Lygiai taip pat galiu pasakyt, kad skaitymas veizejant i bet koki LCD ekrana
yra absoliuti shikna, lyginant su e-ink'iniu ekranu.
Jau nesnekant apie baterijos laikymo trukme.

O siap gyvenime taip jau yra - arba moki uz patoguma (t.y. perki legalias
graziai paruostas e-knygas), arba uz galutini rezultata moki savo laiku,
"vieno paspaudimo" konverteriai netinka absoliuciai visur ir visada, ypac
jei neturima zalio supratimo kas turima, ko siekiama ir kaip tai
realizuojama.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/