Tema: Re: MELUOJAT
Autorius: Baldocer
Data: 2009-01-25 21:45:30
galbut uzsikauksit cia jus bet esu sf/f gerbejas perskaites visas 103
eridano aukso fondo knygas (nuo pirmos), taip pat ka iki to laiko spejo
tyrai pristampuot (musio laukas zeme, deatstalkeris .t.t) taip pat raganiu,
nemazai fantastikos is zenito serijos (soliariai, suns sirdis ir .t.t)
Ziulio Verno visas:) ir Grynas man patinka BET Haukas ir Fisher yra MESLAS,
pats tikru tikriausias sausas nuobodus meslas, 1-2 knygas gal dar pajegsit
per prievarta sugraust a po to suprasit kad haukas su fishere yra Gryno
sausa komercine nieko verta stampovke.