Tema: Re: mini apzhvalga\rekomendacija
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2008-12-04 15:07:01
kraujas ir garbe yra atskyra knyga (naujai ishleista eridano - pirkau vlniaus nekropolyje.. kad ir kaip nemegstu tos vietos, knigynas ten imho geriausias)...
dar ish tos serijos lietuvishkai yra ishleista uzhsilenkusios leidyklos tyrai:
kylantis melynas menulis (2 knygos)
zemeje tarp numirusiuju (1 knyga)
Haukas ir fisher (5 (man rods) knygos)

papildomai yra anglishka beyond the blue moon - kaip haukas ir fisher ryzhta namo i .. mishku karalyste (sorry uzh spoila, bet jis tikrai neturkdys skaityt:)

jas galima bandyt rast:
a) per skelbimus (as radau forumas.fantastika.lt)
b) visokiuose turgeliuose, ar susirinkimuose, kai liaudis dalinasi knygom, pas draugus, kurie kazkada pirkdavo daug fantastikos:) etc..

papildomai Greeno lietyvishkai yra ishleista deathstalkerio (selinanti mirts, man rods ishversta.. nors gal ir neverte) visa serija (man rods 12 knygu) - klasikine SF space opera - perskaichiau per pora vasaros menesiu kazhkada dar mokykloj, tai i gala atsibodo, jei skaitant po truputi, padarant tarpus tarp knygu ir pamaishant su kuo nors - manau susieis labai shauniai ;)