Tema: Re: mini apzhvalga\rekomendacija
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2008-12-04 15:30:56
hm.. tiesa pasakius neprisimenu, ka tada rashiau:) bet galima pabandyt pagalvot:
visas shapkovskis (pats raganius) (gali gaut knigynuose ar eridano knigynelyje, nes katik baige leist)..
Yra Vladimiro vasyljievo - raganius ish didzhiojo kievo (labai kontroversishka knyga - sapo fanai keikia, kad kopijavo be autoriaus leidimo, man suejo skaniai - toks kiberpankinis raganius (net ir vardai tie patys;) )
Buvo dar toks Rudens lapinas (http://www.patogupirkti.lt/book/book.asp?ISBN=9955-10-097-4) man rods kelios knygos yra - irgi toks.. na, keistas dalykas, man atiko, bet rekomenduot butu sunku - kazkurioj knygoj jie su geraltu susiduria, ar kazkas apie ji minima...

Jei shiaip kalbant apie gera fantasy.. gera ir tamsia to jest - siulau, jei neskaitei, butinai perskaityt black company (lietuvishkai juodoji gvardija) - gleno cook'o.. Sklando gandai, kad tai buvo einamiausia knyga tarp kareiviu per pirmaji irako kara - bet ji tokia (blyn vis kalbu kaip apie viena, nors ju yra bene 10.. vertos demesio pirmos trys - labai, toliau, jei labai uzhkabins pirmosios.. nes toliau jis skysteja) velgi ... zhmonai labai nepatiko, man tai einamos knygos, skaitaus kas kokie 3 meai, kai pasimirshta:) - labai tamsi ir niuroka.. ne apie didvyrius mushanchius blogiechius.. o apie karius, kurie dazhnai net nelabai zhino kuriai pusei, didvyriams ar blogiechiams jie priklauso.. (ishleistas eridano sunku gaut, nusipirkau vel per skelbimus:)...
Jei Cookas patiks - gali imt Gareta - lietuvishkai ishleistos 3 knygos - detektyvine fantasy su labai jau neblogu humoru (http://www.patogupirkti.lt/search.asp .. linkas ne todel, kad mane kas nors sieja su siuo saitu, todel kad googlas ishmene:)
Ish klasikines (ne stiliaus prasme, bet autoriaus:) fantasy - Le Guin atuano serija, bet velgi gaut dabar jau sunku, berods tik paskutine plaukioja knigynuose ir eshopuose. Ir Zelazny ambero prinus...

Beja labai rekomendu Inkeepers Song, kuria lietuviai kazhkodel sugebejo ishverst burtininko mirtis http://www.patogupirkti.lt/search.asp - man - labai patikus knyga, kazkuo savo nuotaika primenanti raganiu.
Tiesa eilerashtukas pradzhioje - labai labai patiko - bet sunervino.. nes teko numest knyga trumpam.. tobish, atsiverchiau knyga, pirma perskaichiau eilerashtuka (tojest pachia smuklininko daina (innkeeper's song;)) ir po to pradejes skaityt pamachiau, kad ash visa knyga irgi bandau rimuotai skaityt:)

Ish humoristiniu - privaloma tvarka asprino - bleniu vezhechios ir prattchett'o magijos spalva ir shviesa fantastishka - beda ta, kad tik susinervinsi, nes ishleistos tik jos - o serijos yra baisines.. (tiesa prachetto wee free men ishleido garnelio leidykla - rekomentuoju http://www.patogupirkti.lt/search.asp )

hm... turbut pradzhiai tiek:)