Tema: Re: mini apzhvalga\rekomendacija
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2008-12-03 13:19:14
hauka ir fisher geriausia skaityt ish eiles, nors nieko neprarasi skaitydamas kitaip, tiesiog kai kuriose knygose yra nuorodu i praeitas dalis kas suveiks kaip spoileris, jei ankstesnias dalis skaitysi veliau

butinai rekomenduoju paskui paskaityt beyond the blue moon (man rods kazhkur dar turiu) tranzisija tarp hauko ir fisher ir blue moon rising..
buvo labai labai smagu skaityt;)