Tema: Re: Modai Kindle Paperwhite (ir netik) turetojams.
Autorius: Caponi
Data: 2013-11-07 19:22:04
Bent teoriskai problemos buvo su pirmu keliu menesiu gamybos egzemplioriais,
maniskiam pavasario pradzios aparate viskas OK.
O siaip kai atvaziavo, tai ant minimumo as net pagalvojau, kad apsvietimas
visai issijungia, tai specialiai i vonia ejau patamsy paziuret ar sviecia
:-), tiesa pasakius, nuo tada dar tureto Kindle Keyboard skirtumo nelabai
maciau (apart kiek kontrastingesnio/ryskesnio vaizdo pas PW, gal ten ir
rezoliucija daugiausiai tai itakojo).
Zodziu, nepaisant isankstinio nusiteikimo, kad reikes rootint ir ta
apsvietima uzmusinet, realiai tam reikalo nepamaciau, zmona, kuri
daugiausiai is tiesu ir skaito, irgi PW geriau uz KK ivertino.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/