Tema: Re: Modai Kindle Paperwhite (ir netik) turetojams.
Autorius: neratoblogo
Data: 2013-11-07 14:42:43
Tau niekas per prievarta nevercia naudoti tos modifikacijos. Tau tinka
taip, kaip yra - valio.

O aš šiknoje slieku neieškau, ir knygų skaitau labai daug, todėl
norejosi, kad skaitymas butu kuo panasesnis i tikros knygos ir kuo
maziau vargintu akis. Todėl ir labai nudžiugau kai atsirado tas modas.
Ir pasidalinau savo atradimu.

Jei tamsta per mėnesį perskaitot 1 knyga, tai gal ir px ta ekrano
kokybe. Jei aš tik tiek skaityčiau, gal ir didesnio tapsnoklio LCD
ekranu pasitenkinciau.

Ir sprendžiant iš to, kad šis modas atsirado ir iš to kiek žmonių
forumuose keikia PW (aš taip pat), ši problema aktuali ir kitiems.

Be to, nepamiršk, kad skirtingi kindlo egzemplioriai šviečia skirtingai.
Pas mane iš tų 4 ledų 2 šviečia skirtingais atspalviais, o 1 šiek tiek
silpniau nei likusieji.