Tema: Re: Modai Kindle Paperwhite (ir netik) turetojams.
Autorius: svk
Data: 2013-11-07 13:01:34
Na ir jautrūs gi Jūs, jei dienos šviesoje sugebate pamatyti, pajusti ir net
akis Jums pjauna tas likutinis pašvietimas pas pw, kai numažini jį iki 0.
Prietemoje net nesimato ir juolabiau jokio poveikio akims dienos šviesoj.
Užtat pw man labai tinka prietemoje, kada neturi kito šviesos šaltinio ir
gali pasišviesti tiek kiek reikia, nors Jūsų turimi išoriniai šviesos
šaltiniai, aišku ir be jokių abejonių, šviečia tolygiai ir vienodu
intensyvumu apšviečia reikalingus paviršius, jei jau taip trukdo tas nežymus
netolygumas pas pw.
Beje, esu niekaip nesusijęs su amazon, neginu jų produkto, tiesiog panašu,
kad ieškoma sliekų šiknoj, vietoj to, kad skaityti knygas ir tiek, kai
norisi tą daryti.

"John Smith"  parašė naujienų news:l5fjig$d5q$1@trimpas.omnitel.net...

by*ys kas zinojo kad nx tas pasvietimas reikalingas - kai pirkau tai buvo
naujiena o touch screenas man patinka :)
vienintelis klausimas kodel kindlas iki sio neisleido firmwaro kuriame butu
backlaito OFF mygtukas