Tema: Re: Modai Kindle Paperwhite (ir netik) turetojams.
Autorius: neratoblogo
Data: 2013-11-07 09:45:38
As tai tapau Amazono marketingo auka, nes
Lietuvoje nebuvo kaip paciupineti gyvai.

1. Nezinojau, kad PW sviesa neishsijungia NIEKADA (net kai per menu
isjungi).
2. Nezinojau, kad PW pasvietimas taip pat pjauna akis kaip paprasto LCD
monitoriaus.
3. Nezinojau, kad PW ekrano apsvietimas DAR BLOGESNIS, nei paprasto LCD,
nes netolygus ir su skirtingais atspalviais skirtingose ekrano vietose.

Jei buciau zinojes auksciau isvardintus punktus - tikrai buciau pirkes
tiesiog touch'a. Arba paprasta kindle'a.

Dabar po nurootinimo ir modifikavimo esu patenkintas, nes galiu is
tikruju ISHJUNGTI SVIESA kai jos MAN NEREIKIA ir IJUNGTI tik tada KAI
REIKIA.

Po modifikavimo PW esu patenkintas, nes ta su*ikta PW sviesa naudoju tik
kritiniais atvejais, kai nebera jokios galimybes kitam sviesos saltiniui

p.s. yra zmoniu kurie LCD nuo e-ink'o neskiria, jiems PW idealus pirkinys.
p.p.s Zinau, kad buna PW ir su tolygiu pasvietimu, pats viena toki
maciau. Tas kas toki turi, gali ir teleloto bilietus pirkt - didele
tikimybe ir ten laimet.