Tema: Re: Kokia gera knygų skaityklė?
Autorius: svk
Data: 2013-08-22 11:15:17
Jokių bėdų su viena ir bet kuria ranka vartyti tuos puslapius. Įpročio
reikalas ir tiek. PW varto puslapius į priekį liečiant bet kurią ekrano
vietą išskyrus kairę (verčia atgal) ir viršų (pagrindinis meniu), tad
kažkoks pirštas vis tiek pasiekia kurią nors vietą, kuri verčia puslapį į
priekį.

"solara"  parašė naujienų news:kuve0t$sb6$1@trimpas.omnitel.net...

žinoma čia įpročio reikalas
kaip minėjau - skaitau dažniausiai gulėdama, dažniausiai ant šono, knygai
laikyti ir vartyti pakanka 1 rankos (kita po galva pakišta :))
SPėju kad su touch ekranu būtų nelabai įmanoma, nors rankose neturėjau,
galiu ir klysti . Bet aš ir iš principo tų tapšnafoninių įrenginių nemėgstu
;)

"vytjon"  wrote in message news:kuvbst$qh3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.08.20 11:49, solara wrote:
> o čia tai jau man būtų kritinis minusas :-/

   Manau, kad tai viso labo išankstinis nusistatymas. B&N Nook Simple
Touch turi tiek liečiamą ekraną, tiek mygtukus - puslapius kur kas
dažniau vartau liesdamas ekraną.