Tema: Re: Kokia gera knygų skaityklė?
Autorius: vytjon
Data: 2013-08-20 15:05:29
On 2013.08.20 12:48, solara wrote:
> žinoma čia įpročio reikalas
> kaip minėjau - skaitau dažniausiai gulėdama, dažniausiai ant šono,
> knygai laikyti ir vartyti pakanka 1 rankos (kita po galva pakišta :))
> SPėju kad su touch ekranu būtų nelabai įmanoma, nors rankose neturėjau,
> galiu ir klysti .

   Norint perversti puslapį reikia arba mygtuką paspausti, arba paliesti
ekrano šoną - palietimui reikia mažiau jėgos. Aš naudojau Sony Reader,
dabar turiu Nook ST, šiek tiek susipažinęs su mygtukiniu (ne touch)
Kindle - valdymas vien mygtukais labai nepatogus pasirodė. Jeigu reikėtų
rinktis dabar - pradėčiau domėtis nuo Sony Reader (vien už galimybę
Calibre programoje susikurti knygų serijas ir rūšiuoti pagal jas - tiek
Nook, tiek Kindle to nepalaiko).

> Bet aš ir iš principo tų tapšnafoninių įrenginių
> nemėgstu ;)

   Tuomet bėda :) Daiktas turi džiuginti, nes kitaip bus ieškoma (ir
randama) aibė erzinančių smulkmenų.