Tema: Re: Kokia gera knygų skaityklė?
Autorius: burundukas
Data: 2013-08-13 23:33:50
prisiskaites pasiemiau Nook Glow ir tikrai nesigiliu - pasvietimas visiskai
issijungia, jei yra noro, tai ir nusirootina... jei ne glow variantas (nors
senai skaiciau, tai gal dabar gal ir glow) gali pasitiuninti ir kai nori
nebelieka refresh'o, tai net angry birds zaidzia ant ju be jokio lago :D
tada jau ir pdf'ai kuo puikiausiai skaitosi :)

bent jau pas mane nera tokiu plemu del plemuoto ekrano kaip pas kindla!

"neratoblogo"  wrote in message news:kud9a1$4k4$1@trimpas.omnitel.net...

As prie Paperwhite prastos ekrano kokybes siaip ne taip pripratau.

Labiausiai biesino neissijungiantis apsvietimas, kuris nebaisiai, bet
vis tik pjove akis (saltas melsvas atspalvis).

Kai ismokau VISISKAI* isjungti ekrano apsvietima, situacija pagerejo.

Jei galeciau atsukti laika atgal, pirkciau paprasta touch'ini varianta
ir spec. dekla su integruota isorine lempute.

*nelaimingiems paperwhite savininkams yra tik vienas budas visiskai
isjungti pasvietima. Hardwariskai :)
1. Reikia disable'inti screensaver'i - searchbar'e irasome ~ds
2. Uzdedame magneta ant apatinio desinio kampo (reikia surasti uzdaryto
deklo sensoriu)

Kol magnetas bus uzdetas ant sensoriaus, apsvietimas bus visiskai isjungtas.

Jei vel prireiks screensaver'io, pakanka perkrauti kindle'a.