Tema: Re: Kokia gera knygų skaityklė?
Autorius: Kesha
Data: 2013-08-21 09:24:15
Kai skaitydavau popierines knygas irgi tekdavo dar nepatogiau vartyti
puslapius ranka ir kas kart keisti skaitymo poziciją... ir nebuvo jokių
kitų minčių, kad galima daryti kažkaip kitaip...
Bet mintis tame, kodėl kindlas nepaliko tų HW mygtų paperwhite? kam
nereikia, jie netrukdo, o va kam reikia, tai ir nėra, ir manau, kad yra
gan nemaža dalis potencialių pirkėjų, kuriem tai nemažas minusas.

BTW skaitant sėdint prie stalo ar pan. mažiau jaučiasi tas
diskomfortas, o va gulint, tuo labiau, kai gulima ilgai, tai bet koks
papildomas judesys iš tuo metu labai patogios padėties labai erzina...