Tema: Re: Paaugliui patinka knygos apie ateivius, kosmosa, vienu zodziu fantastika
Autorius: AS
Data: 2011-05-31 18:19:06
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:is2bag$q97$1@trimpas.omnitel.net...
>  kas del pasiulymu - labai priklauso nuo paauglio metu, jei 12-15 - per
> 'protingu' (alia ramos, ubiko, ar wilsono kai kuriu darbu (filosofinio
> akmens, samones parazitu, access to inner worlds etc.) nesiulychiau, nes
> gali atmusht nuo fantastikos.

Negali zinoti, visokiu paaugliu pasitaiko :-)
Siaip dar nebuvo konkreciai paminetos, man pasirode labai vertos demesio is
senos Zenito serijos:

Henrio Katnerio apsakymu rinkinys. Gal nevisai visi auksciausio lygio, bet
kai kurie tikrai pakutena ten kazkur pakausi.

H.Harisono "Vikingas Kolumbas". Paties vikingo tokia gan idomi ideja
(vikingai nuplauke iki Amerikos, nes kino industrija norejo tai nufilmuoti),
gal tik patemptas kazkiek. Salia dar keletas trumpu kosminiu apsakymeliu.

K.Saimekas "Miestas". Gal kiek filosofine, nors vercianti pamastyti. Apie
sunu civilizacija, kartojancia zmoniu kelia.