Tema: Re: Paaugliui patinka knygos apie ateivius, kosmosa, vienu zodziu fantastika
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-31 12:10:40
Na, visa mokykla praskaichiau moksline fantastika ir fantasy - kazhkaip
labai del erotikos nesugedau.. o palyginus, ka galima rasti internete,
rashytine erotika paaugliu matyt bus net neidomi:)

kas del pasiulymu - labai priklauso nuo paauglio metu, jei 12-15 - per
'protingu' (alia ramos, ubiko, ar wilsono kai kuriu darbu (filosofinio
akmens, samones parazitu, access to inner worlds etc.) nesiulychiau, nes
gali atmusht nuo fantastikos. Tokiam amzhiuje man labai tiko alia protingos,
kaip Jack L. Chalker knygos (kurias bandzhius skaityt jau normaliam amzhiuje
shypsena kele ish to "gilumo" :). O ir visos zhiurkes labai gerai. Tiesa su
zhoiurkem ir pan reikia bishki atsargiau, nes druzhika iki shiol purto nuo
sf, bo pirmos knygos buvo, kaip jas apibudina pats "kai ash pasiemiau
molekules skaidanti hyperblasteri" (c) Fido :)

labai neblogai tinka lukjanenko knygos - jei sugebi nekreipt demesio i visa
dizhiosios rusijos, rusishkos dvasios ir rusijos per se garbinima ir
psiaudointelektualinius pasvarstymus.
(Sergej Lukjanenko - SVAJŲ LINIJA / Sergej Lukjanenko - ILIUZIJŲ
IMPERATORIAI) ir pan...
Bet visgi labiausiai siulychiau pradet nuo chalkerio arba arba vidurnakchio
prie sielu shulinio, arba Lilitos/cerberio/charono/meduzos arba faustu, arba
griausm piratu .. tiesa jie visi pagal ta pachia formule ishkepti (kazhkaip
chalkeriui patiko apsikeitimai kunais:)
OOO!!! ir butinai Frank Herbert - Kopa!!!!